Saturday 15 December 2012

KAMI KAWAN?MUSUH?Errrrr


Assalamualaikum….:)
Ramai orang persoalkan tentang kita..ececeh,ye ke tak ni..hahaha..tapi siyes,sampai member2 lama pun tanye,aq dah jumpe someone special ke..huahaha..nak gelak golek2 aku..oh yeah aku dan Amin Nasrin hanya kawan!!!biar aku explain one by one,step by step kenape korang ingat aq n dia ada something special..
First mula2 aku kenal dye,dalam kelas..dia duk depan aku.Ya Allah,perangai sebijik sama macam kawan lama aku kat sekolah,Iqbal..nak jadikan cerita plk,iqbal ni kawan baik aku..insyaAllah sahabat sampai syurga sebab aku sayang dia sangat2 sebagai kawan..perangai Amin ingatkan aku kat iqbal.Amin suka kacau aku kalau aku tertidur dalam kelas,dia suka buat loyar buruk,dia ceria,sampai semua classmates aku suka dia.dia selalu teman aku sana sini.
Yang paling syok,dialah kawan,dialah musuh.dia tahan sabar ngan perangai giler aku..oh yeah,sebab dia la aku dapat gelaran nenek..sebab???dia cakap aku nyanyuk!!!huahaha..n aq panggil dia keeling n dia panggil aku bapuk!jahat kan mulut budak ni.aku selesa kawan ngan dia sebab dia ni jenis yang tak berkira sangat..dalam sesetengah hal la..kalau kuar hang out ngan dia,confirm dia akan bayar semua..makan,movie,game n so on…hohohoho…ni sayang ni..wekkkkkkkk..tapi agak2 la der,ada jugak time aku treat dia balik next time….hohoho,cool kan kami???
Bila aku dengan dia,sikit pun aku tak cover.cakap tang gi jer…kejap2 tumbuk kang,sepak kang,sekeh kang,free kick kang,pang kang..wkakakaka dia pun sama..bengong lah kita ni..haha.dia dah banyak cerita kat aku pasal family dia,sepupu dia.saudara mara dia.semua la pasal dia..semua masalah kteorang share sama2..hari tu nak final exam,study sama2,discuss sama2..
Sekarang cuti sem,lama gilerr beb kita tak jumpa.rindu r nak gaduh..bongoks,tu la yang dia biasa cakap kat aku.sabar je la weh..setakat ni,aku dan dia hanya kawan,kawan baik,kawan susah n senang,kawan suka n duka,kawan nak ajak gaduk,kawan nak ajak masuk gusti..hahahaha…ngot!setakat ni siapa pasangan aku,aku tak jumpa lagi guys..insyaAllah,doa kalian,kalau dah memang dia jodoh aku,insyaAllah,tak ke mana..yang penting,semoga perhubungan kita berkekalan,dunia dan akhirat…

0 comments: