Sunday 20 May 2012

KERJA GILER!

Assalamualaikum..
fisrt of all,dengan bangganya,team aq juara uefa champions!fuhhh,memang hepy r,semalam aq tidur lepas subuh coz game habis kul 5am lebih..hahaha,memang terbaiik la.masa tu,chat2 dengan iqbal..haha,last2,batery hp aku habis la beb,malas nak caj.so,sorry semua yang hantar msg pagi tadi.tengah hari tadi bangun,baru caj hp..:P..memang sedap la aku tidur,ngantuk gile x tidur semalaman..hahaha..btw,lepas ni ada lagi ke masa aku nak tengok game cmni..esok2,aku bukan lagi penganggur,aku dah jadi student balik..:P..ngeh2,mood tak sabar ngn excited nak belajar..hihhihihi..xpe,akan ku korbankan demi belajar..:)
cerita sal bola,banyak kenangan manis.korang ada?hahaha
first,paling gempak masa kem dekat uitm..final antara terengganu vs kelantan.fuhh,memang meletoop satu cafe tu.habis je kelas,terus berlari masuk cafe..meriah sangat2,xdapat nak gambarkan.macam2 ada,kerenah budak2 sekolah kan.hehehe..memang kucai lanai r cafe tu malam tu..p,kteowg wak lex,wk cook jer..hohoho..
then,masa final sukan sea lau x silap.warden aku ciap pancar skrin besar lagi depan rumah dia..cmne,sporting x??hahaha..memang best gile a,bayangkan,nak spm masa tu,sempat lagi tengok bola..yang tinggal kat hostel masa tu cuma budak2 form5 n form 6..hostel ni macam rumah kteorang dah..nak keluar masuk..hahaha..so,malam tu,geng2 aq semua pakai baju biru,tanda sokongan la ni konon...hahaha..budak2 laki pakai baju merah,set indo.memang saje la tu men2..haha..btw,dapat hilang stress jap tengok bola..masing2 duduk bersila atas tikar panjang depan rumah warden..hahaha..nasib tak hujan jer..lepas habis game,lewat malam baru ambik makan mlm lam dewan makan..haha
pasal bola jugak,aku sanggup fly dari hostel malam2 untuk balik rumah.ye la kan,rumah aq lam 10 minit je lau naik moto..hahaha..syez,banyak kali aku fly..kadang2,bila ingat balik,aku buat kerja gila la..sanggup tanggung risiko demi bola..aku jgk pernah kene rotan dengan warden sebab masuk hostel lambat sehari..hahaha,redha je la..aku ingat nak bagi alasan sikit,tapi,malas la plk nak fikir..dah tau,cgu mesti rotan jgk..aku jgk pernah kene denda jalan itik n cium pokok kelapa..boleh bayang tak?betul ni,warden suruh sebab tak turun prep malam coz online tengok bola..hihihihihi..biasa la,sekali sekale je nak kene pun..
lepas ni,dah la bulan 6 nanti EURO 2012..wahhh,lagi la excited aku nak tengok.btw,aku dah berazam,aku akan utamakan pelajaran lagi berbanding bola..hehehe..betul ni..n lastly,aku ada impian yang salah satunya,aku nak pergi tengok secara live,game chelsea kat stamford bridge one day..insyaAllah,lau ada peluang..:P
n last,semalam masa tengah2 syok tengok bola kelantan vs sdfc,dapat mesej yang buat aku tersentuh sangat2..dari bff aq.."beb,aq nak sangat korg ada kat gambang 6ti..sama ngn aq.aq x best r xde geng kte lima owg.aq xde geng yg boleh giler2.aq rindu kowg semua.weh,aq x kire,aq nak kowg semua dapat gambang gk,aq nak kte semua bljr sama2 cm dulu2.aq tunggu mu semua kat gambang eh.."hati aq sayu jap,tiba2 air mata air aku kuar jap..sekejap jer.entah,sebak..ishh,kuat touching la..oke,lepas tu,aq sedar,aku kuat kan..hehehe.."sdih aq bace wei..hehehe,nak wak gne,aq xde chance nak g sne.myb rezeki aq bukan kt tu,tapi myb kat tmpt len,kat perak ke..aq xleh nak mengharap sangat,sebab takut tak tercapai,sakit.coz aq pernah rasa.aq redha je,biar terkilan gk ckit..:P.btw,xpe lah,sorg sane,sorg sini.mmg xleh dah kte nak cam dulu,cuma,masing2 belajar je la,sampai dapat capai cita2 kita dari dulu,xkre cepat or lambat.mne2,niat penting.ikut haluan sendiri.selagi kita ingat frenship ni,insyaAllah,sahabat sampai syurga..:)"
alrite,so,in the end..wak semua kawan2 ku,realiti or sekadar di alam maya,i wish u all good luck in your life..our journey is still long n dont stop here..:)salam sayang!

1 comments:

Anonymous said...

ok,seriosly,gila..hahaha...kalah aq..::P