Friday 11 May 2012

MATRIK,ASASI,DIP,FORM 6

Assalamualaikum..
hari2,aku bukak blog,tengok orang2 update sal masing2 dapat study kat utara,selatan,timur,barat.erk,hebat kan?oke,tepuk tangan,syabas buat semua.memangdangkan bloglist aku ramai yang seangkatan denganku,means,sama umur lor,senang aku nak tau masing2 nak study mana..Overseas?ada sape2 dapat?tahniah.sedih,terpadam hasrat nak terus g overseas..:)..btw,aku dah cakap,game is not over n lets play together dude..kadang2 terfikir.macam2 perkara,itu dan ini.tapi,aku duduk diam2 dekat balkoni,muhasabah diri.mungkin ada silapnya.in the end,i will conquer it(Melbourne)..
students 3Arif(KRK) n 5Arif(science 1),really miss u a lot..aq rela balik dari KL ke kemaman,naik bas lam 5 jam,semata2 nak jumpa kowg semua.sokey,actually,aq rindukan family aq semua,tu aku nak saangat balik..doakan perjalan pergi dan balik aq selamat..:)
Aq dah nekad,confirm,aq pergi.just doakan yang terbaik buatku.aq sayang kowg semua n aq xkan lupakan awak2 semua.u make my life colourful!pesan aq,wak member yang ambik stpm,kowg memang kuat,pedulikan mulut orang,sedangkan aq sendri tak berani berhadapan stpm.Anda sangat2 bagus.untuk yang akan pergi matrik or asasi,Anda beruntung,bertuah.x semua dapat peluang ni.Syabas!cuma jangan sia-siakan apa yang ada.gunakan sebaik mungkin.dan untuk yang akan sambung diploma,ingat,dip bukan pilihan terakhir,tapi peluang untuk anda tunjuk,siapa anda!tak ada manusia yang sempurna.masa pengajian,bukan alasan,yang penting,ilmu.All the best kawan2..mana2 pun kita berada,setkan niat.:P
aq cuma perlukan sokongan kowg semua,tu yang buat aq kuat..aq tau aq banyak silap,aq suka sakitkan hati orang asalkan aq puas.aq mengaku,aq jahat.tapi,sejahat mana pun aq,aq tetap sayangkn kawan2 aq.aq doakan kita semua berjaya dunia n akhirat..
p/s:doakan aq dapat wk medic kat overseas,myb not today,but if Allah wills it,next year.Amin..

0 comments: