Monday 16 January 2012

GAME OVER~

Assalamualaikum n salam sayang~
sedar ke x,dah nak masuk 2 bulan aku duk rumah..memang x dapat nak nafikan lagi yang aku rindukan segala-galanya..aku rindukan sekolah,kawan,cikgu2 n dia...tapi,semua tu dah x dapat nak ulang balik...GAME OVER!malam tengok citew BFF TV3..memang best la..sebab semua tu aku pernah lalui...tapi,tu dulu...sekarang,aku yang ada sekarang sudah banyak berubah..tapi,siyez aku cakap,aku lebih inginkan kehidupan aku yang dulu..sebelum 30/11/2011..sebab lepas je tarikh keramat tu,hidup aku berubah...bukan sebab aku tinggalkan zaman sekolah je,tapi,sebab lain..banyak dugaan,banyak yang datang mengganggu hidupku...semoga aku masih tau menjaga diri ini,dan juga Imanku..aku tak perlukan siapa2 untukku,kerana sebelum ni pun,aku biasa keseorangan..aku cuma perlukan keluarga dan guru n sahabat...aku x perlukan orang len kerana semua itu kerana sebelum aku SPM,aku juga begini..tanpa dia,aku masih kuat,masih mampu berdiri dengan sokongan insan lain..jd,biarkan aku sendiri..ianya hanya akan melalaikan aku...tapi,aku masih menunggu seseorang,seseorang yang boleh memimpin aku...sekarang,fokus aku hanya masa depanku,MY FUTURE,MY PARENTS..sekarang,aku pun sibuk search tentang U mane yang sesuai n terbaik mengikut result aku nanti..serius,aku takut nak hadapi hari esok..hari di mana segalanya akan berubah..awk,doakan semuanya baik2 seperti yang dirancang yew..Amin...

0 comments: