Tuesday 17 January 2012

JUZ ABOUT ME~

Assalamualaikum n salam syg~
memang entry kali nie semua tentang Saya...hahaha..why???bosan ke dengar?saya x suruh awak dengar la syg,juz baca je..hakhakhak..relex la,petang2 cmnie,sempoi cket..ok,out the topic!
ok,sekarang ni,im sure budaq2 spm 11 cmfirm busy nak isi upu kan..sama la ngn saya..tp,sy x isi pn lagi y fasa 2,ingat nk isi lps result 6t lorh...skrg ni,mmg confused la nak pilih yang mana...n sebab tu la skrg ni,tipa2 hari,sy akn seach MR GOOGLE untuk tolong sy..n ni la perancangan sy lps nie...nak tau??x nak??biar r,nk share jgk..haha...
1)UNISZA=diploma radiografi,diploma teknologi makmal perubatan,diploma fisioterapi
2)UITM=asasi sains,diploma teknologi makmal perubatan,diploma fisioterapi,diploma farmasi
3)UM=Asasi sains hayat
4)UIAM=asasi farmasi,asasi perubatan
haa,ni lah antara perancangan2 yang sy dh plan nak isi dalam upu nanti...papew pn,saya harap2 sgt result sy 6t terbaik n saya dpt buat asasi medic..antara IPTS y sy nak ialah UNIKL...cita2 saya nak jadi pakar bedah.memang tinggi kan,tp sy percayakan diri sendiri.."BY HOOK OR BY CROOK"..ok...hbs tentang UPU..sekarang..waaa,tekanan beb..hari ni sehari x off hp..haha..malas nk lyn org2 y x faham kita!seriously,sy bosan..:)..nie dh nk masuk 1 minggu,tap lesen L kereta n moto sy ,masih x siap2..wooo,lame gle...susah cmni..coz bln 2 nie nk g KL..sempat ke x nk siap P..myb x...haha..PLKN????awak kena???tahniah sebab awak x kena!saya mungkin bertuah sebab terpilih,tp sy insan y x pandai nk hargai sebab sy xnak pergi!nasib baik kena panggilan 2@3..harap2 dpt sambung belajar cepat2..ngeee~zaman sekolah dh lama tinggalkan sy...mood sedih la nie..rindu lorh kat sklh tu..n semuanya..tapi,walaupun dh msuk tahun baru,bila org tanya umua sy brpa,hahaha..sy masih ckp umur sy 17 lor...hihihihi..biar la..mmg betul umur sy 17 kn..haha...sy rindu nk pakai baju PRS..huhuhu..PRS???haha..bantu diri untuk bantu org lain..so,awak ada problem???share with me..sokey la,kita kenal ke x..insyaAllah,sy akn jd pendengar y setia..ha,ni gambar budaq2 dorm mawar...mereka lah yang selalu ngan saya..ye la,sebilik ngan sy..sy budaq hostel y nakal...hehehe..kt dlm gambar nie,hanya ada 2 org adik,iaitu sarah(form2) n fiza(form4).yg len semua akaq2 yew...spm candidates...huhuhu..saya rindu la awak2 semua..bila la kita boleh kumpul balek yew..sedih nak tinggalkan awak semua..n pengalaman y x dapat nak lupakan time saya duk hostel...masa HP KENA RAMPAS!!!huh,awak pernah???rugi lau x prnh rse...waaaaaa...mse tu,ingat lg.baru kul 11.30 p.m..tp,mse tu bdq2 dorm semua tdr awl..xtau knpa,petanda kot..stndrt kul 1,2 pg baru tdr..sy lau tdr,mmg x sedar..haha..cgu msuk mengejut pn sy x sdr..cgu ambk cmtu je hp sy,mse tu tgh dgr lagu..earphone dua tnggl,tp hp dia bwk kuar...waaaaaaaaaaa,tenshion beb..huh..tp,nasib baik la warden x bg kt PKHEM,dy pegang 2 minggu...hehehe.lps tu,dpt warning...tp,kan dh cakap,sy bdq degil..haha..bwk hp,bwk laptop g hostel..sedangkan semua tu barangan larangan...haha..ok la,panjang la plk..k,salam sayang wak semua...
p/s=menunggu sinar buat hari esok~

0 comments: