Wednesday 18 January 2012

~GURLZ 5,GURLZ GENERATION~

Assalamualaikum..hari ni rse rajin jer nk story about my BFF..eh,awak ada terbaca post saya ni???woww,congrats dear...n ni semua kisah kita tau...suka duka kita menjadi sahabat..
wokay,first nk ctew sal Nur Amirah bt Mat a.k.a Mirah..saya kenal dia dari sekolah rendah lagi..tp x sure masa darjah berapa,myb darjah 1@2..yup,saya ngn dia memang seorang pembuli...ada seorang member yang sentiasa kena buli ngn kami n sekarang,bdq tu dj jadi bff kami jgk..haha..Mirah bercita2 nak jadi seorang ahli farmasi..seorang pelajar biasa dan agak banyak mulut dalam kelas..ngee~dia ni jgk suka bertanya ngn cgu2 semua lau x faham..bdq ni blh dikatakan rajin study n pada pndgn sy,dia ni minat kimia sebab...sebab masa sy dlm kls,duk sebelah dia..lau sy nk tidur ke,x salin nota.mmg kena mrh ngn bdq nie..biasa time kimia sy tidur n mls wk nota..waaaa,mlsnye sy nie...n ayt yg biasa dia guna"eh,mu ni..suke ngt tidur lm time ni..sedar x brp hari ag nk preksa!!!"hahaha..thankz dear sebab TOLONG INGATKAN AKU(ana rafali)..huhuhu..orangnya simple je..x suke menunjuk2 lorh..tp,bab2 gosip..hakhakhak..xleh lari dh...big bos..huhu..in she had taken by MR AUS..ok syg,sy doakan awak bahagia dgn dia n jgn lupa,doakan sy dpt jmpe ngn MR R beb!!!lau betul jadi kenyatan,saya suruh awak jd pengapit sy t...hihihihi..syg kamoo...
ok,next,Susiana binti Yusof a.k.a susi..orangnya kecik molek jer n seorang pengawas sekolah..hihihi..sebanarnya sy x berapa rpt ngn dia sebelum ni,tp disebabkan kami ada chemistry,itu y menemukan kami..dia ni bercita2 nak jd engineer..saya slalu gaduh ngn dia lau sal kerjaya..saya nak jd DR,n dia nk jd IR..kan c..dia slalu je ckp,DR ni sush la,kne duk dlm hospital jer..lau engineer lain,blh kuar2 g tgk projek,ada aktviti luar..hahaha..btw,memang DR n IR x bley nak sama pendapat..lau ada papew,mmg kteorg akn bg pndpt msing2 n akhirnya sama2 menerima..huhu..n susi minat Fizik..tu kelebihan dia..masa nak spm hari tu pn,saya bljr ngn dia ckit2..n satu persamaan antara saya ngn susi,kami kaki futsal n kaki bola..futsal means,mmg kami akn main futsal la n hari tu seminggu nak spm,sempat lg kuar g men futsal..huh,gila kan..n kaki bola..yup,lau sal bola,mmg kami x bleh nk pisahkan..dia minat MU n BARCELONA n saya plk minat CHELSEA n REAL MADRID..lau ade je team klh,mmg sdp r mpus kt sklh..haha..bola men kul 2,3 pagi pun,kami rela bangun..huhu..n for your information,she still single for now..wokay dear,smga dpt jd IR 1 hari 6t yew n dpt jmpe someone iras cam nazmi faiz yew..wakaaakaka
ok,then Wan Nur Syahira bt Wan Su a.k.a ira..hihihihi...dia baik tapi kadang2 dia x dpt nk kawal emosi..hihihi..espesially ble gaduh ngn ehem2..oppps,sory bro..terlepas cakap..alaaa,gaduh x sampai 1 hari pun,esok tu ok la balik.ish,budaq2...n mood dia jgk kadang2 x bleh nk cari..n dia ni jgk seorang pengawas sekolah,tp slalu buat hal...haha..disiplin sekolah???huh,bkn 100% dia nk ikut..50% tu kira ok dah tu..haha...ok,Ira minat subjek ADDMATH n MATH..kadang2 saya malu ngn dia,addmath dia bleh buat,tapi saya???waaaaa,paling2 x bleh function...haha..sy slalu jgk bljr ngn dia..hihihi..n ayat y dia slalu ckp ngn sy "eh,xleh makan banyak2,gemuk kekgi"..hahaha..dia ingat dia tu chubby ke..ish,bdq2 skrg kan..ira suka main netball..same wif me 2..n masa dekat nak SPM pn.sempat ag g lawan netball..wah...n bdq ni suka bergaya tau...huhuhu...g mane2 pn,mesti ade je x kena..ok,dia pun bercita2 nak jadi seorang DR atau pensyarah...n she had taken by MR AMIR..huhuhu..lau dyeorg ada masalah,sy la y dia cari..lau dye off hp,MR AMIR call la saya n sy trpaksa bersubahat sama..hahaha..kawan2..btw,smga bhgia ngn insan2 trsayang yew..n ingat kenangan kita,panjat pagar sekolah sampai runtuh..huhuhu..
n lastly,budaq koya nie Nurul Hanisah binti Rani a.k.a Nisah..ha,dia ni memang terkanal dgn byk mulut@ mulut murai..hahaha..betul,dia ni suka ckp byk la..nak2 masa Math,kne jer ngn teacher Ho sebab asyik brcakap jer..hahaha...myb sebab tu dia ada tahi lalat kat mulut or..hahaha..ok,nisah ni terror Math tau..lau A tu,memang dalam tangan jer tu..n juga seorang pengawas..dia ni jgk suka ambk tau sal orang lain..contoh,lau la ada papew y hot.mesti dia pun nk tahu..kalau x,ada la rajuknya..huhu...tp,x lme..bdq kelas sebelah ada nk tlong pujuk kan...hihihi..ish,bdq ni ramai peminat lor..hahaha..alaa,nk koya la tu..haha..dye ni la member yang saya n mirah slalu buli tu masa sekolah rendah..tarik rambut dia,tudung dia...hihihi..cian awak op..saya mtk maaf yew...ye la,time tu bdq2..xtau papew lagi...hehehe..then,dia ni jgk nak jadi DR besar nanti...nisah suka ngt kuar petang2,g ronda2 ngn moto dye tu..minah rempit dye nie...bab kata dia "sambil g jalan,g usha pkwe smart lalu"..hahaha.nisah2..sumbaq ekpn..n betul,lau dye x dtg sklh,waaaa,rasa cam lain jer...coz xde org sy nak kacaw...slalu je saya buli dia..dia ni suka buka kasut masa lam kelas n time tu la saya sorok kasut dia n kadang2 letak atas whiteboard kt dpn..haha..jahat kn saya...tapi,tu semua gurauan la nisah..jgn ambk hati erk..n lastly,she also had taken by ,MR FAIZ..ok syg,smga brbhgia ngn org trsyg..
ok,dan saya???pelengkap gurlz 5..saya xtau nk ctew ape coz sy x pndai nk nilai diri sendiri n juz u can judge about me...y boleh saya ckp kt cni,sy seorg pencinta biologi,ingin jadi seorang pakar bedah,seorang kaki bola,n seorang pengawas pembimbing rakan sebaya n u all can say anything about me..myb lau orang x kenal sy akn ckp "pergh,prasan bagus la minah nie,ish,annoying"..haha..tp,ble awak dh knl saya,myb awak akan rasa bertuah jd kwn sy..opss,dah terlebih sudah..ok,n last dari sy tentang sy,im still single n sedang menunggu MR R n myb tu semua impian kosong jer coz mustahil sgt2..kan mirah???tp,by hook or by crook...saya tetap dgn prinsip saya..
Wokay,tu jer ckit banyak tentang BFF sy..sy doakan semoga hubungan kita kekal 4 ever n berjaya dunia n akhirat...smga cita2 kita tercapai hendaknya n cinta kita semua dengan insan terpilih berkekalan..salam sayang,salam rindu dariku buatmu semua...
"kenangan kita berbaju sekolah"..

0 comments: