Thursday 26 January 2012

HAPPINESS N SADNESS~

Assalamaulaikum...
ahahaha..hari nie banyak berita gembira yang saya baru n berita sedih pun ada....ni nak ctew nie...ohohoho...first of all,nk bgtau y ctew hepy...ok,td dapat lagi tawaran kolj swasta,ptpl...ngeee...tp,xnak pergi pun..sebab dalam tu xde pun kos yang saya minat...hohoho,so abaikan saje la yew...think 4 the future dear!jangan buat keputusan terburu2...ok,then,hari ni jgk besday my lovely sister...ok,ni la adik bongsu saya...ok sayang,akaq ucapakan selamat hari lahir dear!!!semoga panjag umur n murah rezeki n berjaya dunia n akhirat..ok sayangs,esok kita g kuantan yew,kita makan secret recepi yew...ehehehe...next,ade berita kelakar...memang x pernah trfkir pn...KURSUS KAHWIN!!eh3,jap3..awak jangan ingat saya gatal nak khwin dah ea...ni sebab kat masjid kt rumah saya ada anjurkan program nie,anjuran ketengah...n juz kena bayar rm50 only..so,td tanye my mom,dia bagi je g kursus tu...eeerrr,tapi....ohohoho..sound like trouble...awal sangat lor...hurm,dalam perbincangan nk pergi ke x...malu wei,mesty org ingat kita nie nk kwen awk..opsss,4 your information,saya nak hbs bljr dlu n kerja 4 a few years then bru kwen..hehehe..ok,lastly,berita gembira...td turun g training netball..hakhakhak..lame gile x men ekpn,futsal pn sme..men setengah jam dah rehat..hahaha.."q.ma,rehat jp..ledih dh nie"...hahaha...manje!n hari sabtu nie,ade liga netball kt kemaman...ohohoho,best nye dpt lawan plk...tp takut nie sebab saya masuk team owg dewasa...ngeee~tinggi x cukup lagi nie..papew pn,doakan y terbaik n dapat kemenangan..Amin...n lastly,td g kenduri kwen rumah ila..ramai la jumpa cgu2 semua n driver bus pun ade tau n warden hostel...n jumpa teacher keayangan,teacher syud...hehehe..teacher pun cakap y result spm pun ade kemungkinan kuar akhir bulan 2 nie...ok syg,sama2 kita teruskan berdoa banyak2..insyaAllah....kejayaan milik kita semua
ok,sekarang,berbalik kepada ctew sedih tu...hurm,td contact ngn my lovely junior..dia cakap ustaz zul nak pindah minggu depan...awak2 smkcb,korang dengar x???USTAZ ZUL NAK PINDAH!wa,biarpun saya dah hbs skul,seriously,syg gile nak lpskn dia g sekolah len...beliau memang yang terbaik antara yang terbaik...adanya beliau,banyak transformasi y beliau telah lakukan...memang sedig gila n cmfirm warga smkcb oun sama..kami akan merasai kehilangan beliau..papew pn,semoga uztaz terus maju n berjaya walaupun di sekolah yang baru...yang boleh saya cakap tentangnya,uztaz zul seorang yang memahami,penyayang,handsome,sporting,prihatin n disukai n disayangi oleh kami semua...n Alhamdulillah,saya sempat bergambar dengan ustaz...at least boleh jadikan kenang-kenangan..ni gambar masa graduasi spm tahun 2011..gimik je tu...ustaz kan sproting...hohohoho...n yang ini gambar masa sambutan hari raya aidilfitri 2011....hohoho,dapat duit raya tau...hehehe..
ok la,ni je dulu stakat nie yang dapat saya coretkan...ok,salam sayangs n nasihat eclass dari saya,sayangi insan yang ada di sekeliling anda...
p/s:menunggu sinar buat hari esok...:P

0 comments: