Friday 16 March 2012

21 MAC 2012~

Assalamualaikum....
sekarang aku sendiri dah jarang update blog...myb sebab perubahan emosi kot..hahaha..malam cgu suriani col aq..cgu,rindu cgu...cgu la orang pertama yang tahu semua tentang saya..cgu cuba memahami saya..terima kasih cgu..ye,dengan cgu su la.aq paling rapat sekali..aq sayang sangat2..cgu col semalam x cakap pe pn,cuma tanya2 khabar,perkembangan aq sekarang nie..n cgu jgk suh aq col dia masa hari ambk result t...cgu,saya takut seandainya hari tu saya mengecewakan banyak insan..maafkan saya...
tadi pun,dah ramai member2 yang hantar msg doa2 kejayaan..."21 mac 2012,Ya Allah,jika hari ini ditakdirkan untuk kami semua calon2 SPM 2011 akan mengambil result,dengan rendah diri kami memohon kepadMu.agar berkatilah hari kami n berikanlah kecemerlangan kpd kami pada hari tersebut.kami memohon Ya Allah,makbulkanlah doa kami n berikanlah kami kejayaan di dunia n akhirat.."erm,perasaan x dapat aku nak gambarkan..sebak jgk masa baca msg ni...kita semua menaruh harapan tinggi,tapi bukan kita je..insan2 sekeliling kita..aq harap,jika ditakdirkan hari tersebut aku mengeluarkan air mata,biarlah kerana sebuah kejayaan..biarlah orang2 sekelilingku turut sama merasainya...aq terus berdoa n bertawakal,harap2 sebuah sinat menungguku hari esok...semua orang ada impian..aq harap sangat2 dapat tawaran sambung matrik or asasi..tapi,dulu,mungkin fikiran aq sempit lagi kot,aq tolak matrik..aq takut aq x boleh nak struggle gile2 kat sana..tapi,bila aq buat research balik,banyak kelebihannya..dan aq dah pun berazam,lepas ni,x kira la,dapat matrik,asasi or diploma,aq start new life..aq kena yakin aq boleh..aq akan struggle btul2..x kira la belajar lama mana pun,asalkan aq dapat jgk bergelar seorang doktor..I BELIEVE I CAN FLY..I BELIEVE I CAN TOUCH THE SKY..doakan,doakan kejayaan kita semua..lapangkanlah hatiku agar aku menerima semua yang ditakdirkan buatku...Amin..sekarang,semua budaq2 spm pun sibuk fikirkan masa depan kita lepas ni kan...so,i wish u all the best!
21 MAC 2012,tarikh keramat buatku..hari penentuan,hari yang ditunggu2 setelah sekian lama menanti..salam sayang...

0 comments: