Thursday 8 March 2012

KEYAKINAN,SEMANGAT..

Assalamualaikum..
Aku perlukan ia..aku perlukan buat masa ini,esok dan seterusnya.KEYAKINAN..seolah2 aku hilang sesuatu..aku perlukannya dalam hidupku..kembalikan diriku yang dulu..kuatkan aku untuk berdepan dengan hari esok..aku tahu,diriku sebelum ini seorang yang kuat..akan ku cuba kembalikan keyakinan yang hilang..SEMANGAT yang kadang kala luntur begitu sahaja..terlalu cepat aku lemah..semangat dan keyakinan,gabungan yang cukup terhebat..kerana aku perlukannya..aku adalah aku..hanya aku yang mampu buktikan segala-galanya..aku mesti ada keyakinana..aku boleh..thankz to all of u,my parents,my bro,my sis n my frenz...your words,make me realise...that not easy to get something in life except try,try n try..jusg ignore what the other people say about it..believe yourself dear!ye,aku boleh..andai aku jatuh,aku bangun semula...AKU KUAT,AKU YAKIN,AKU ADA SEMANGAT,AKU KENTAL!
p/s:menunggu sinar buat hari esok..n pray for me to pass my test on 12/3/12..salam sayangs...

0 comments: