Friday 9 March 2012

SELAMAT HARI LAHIR,MY BFF`

Assalamualaikum..ye ye ye,semangat nak tulis nie..huahahahaha...hari ni haru bahagia,buat dia,not me..hohoho..but,tumpang gembira,sebagai kwn...buat sahabtku sayang,HAPPY BIRTHDAY to tou...Nawawie Bin Rosli a.k.a Awie..haha,18 dah ea dye nie..so,lepas nie mature la cket ye bro....hahaha...dah2 la tu perangai budaq2 tu,tapi syez..kadang2,comey tgk ble mu buat cm budaq2..kiut..hakhakhak...kita kawan dah lame kan,dah lebih dari 5 tahun..macam2 kita dah lalui,,suka duka,pahit manis...gelak tawa,semuanya kita dah lalui..pernah jgk kadang2 kita gaduh..tapi,tu dah biase..kawan,x lengkap kalau x gaduh..ngeee~kerja dh ye sekarang,dari bulan 12,lps spm,terus je start kerja n lepas tu jgk la sampai sekarang,sy x jmpe dia..wei bdaq,ble nak balik cni..aq rindu mu la..rindu nak cri psl blek ngn mu,rindu nak dgr suare sumbang sedap mu...hakhakhak...xpe la,6t ambk result kte jmpe ea..aq rindu nk tgk muka cmey smart mu tu..huahahaha...aku doakan semoga

  • panjang umur n murah rezeki
  • dapat kejayaan n kebahagiaan dunia n akhirat
  • dapat result spm yg terbaik
  • dapat isteri yang solehah (cehh awal gle kot)huhuhu
  • jadi anak yang soleh
  • May God bless u dear
some like sunday,some like monday,but i like your birthday!a birthday wish reminds u the first cry... A besday is a million moments,each holding a promise of fulfillment or ur dreams n accomplishments of some spesial plans n i hope all your dreams come true!n im sure,sweet blessing the day will be yours..your besday is the perfect day to say i care,becoz u will remember me when u certainly make it a big affair n when u do hold a party..i bet u will b the one who would care to make ur spesial day a cosltl affair..so,lastly,i hope u know,that someone likes u,someone thinks about u,someone needs u n one more,someone never ever forgets your birthday..so,let the God decorate each golden ray of the sun reaching u with wishes of success,happiness n prosperity for u~
A prayer 2 bless ur way,
a wish 2 lighten ur moments,
a cheer 2 perfect ur day,
a text to say hepy besday~
aku harap,mu xkan lupakan hubungan antara kita nie...aku sayang sangat2 kat mu sebab mu slalu ada masa aku susah n senang..terima ksih sebab slalu ada ngn aku,selalu bagi aku semangat n selalu kacaw hidup aku selama ni..tme ksih jgk sebeb slalu ingatkan aku tentang sesuatu perkara...aku harap,walaupun nanti,kita bwk haluan masing2,aku harap mu ingat aku sampai bila2..ingat semua kenangan kita,cerita kita sama2..so,aku mtk maaf lau slame ni mu ada terasa atau tersinggung ngn aku slame nie..sory bro..semua tu aku x sengaja..aku doakan mu akan berjaya gembirakn parents mu satu hari nanti..aku tau,mu boleh..aku cuma nak mu tau,walau ape pun yang terjadi,aku tetap aku dan mu boleh cari aku walaupun kita dah jauh satu hari nanti..aku harap ukhwah yang terjalin biarlah berkekalan selamanya..so,sempena hari jadi mu,aku nak mu belanje aq secret recepi...hakhakhak..xpe,aku xkerja ag...haha..xde hadiah nak bagi...len kali r..hahhaha...p,yang aku bagi tahun lepas,aku harap mu jaga elok2 e..mane tau kot2 mu rindu kt aq ke esok2...huahahhahaaha...our time,our moments,our frenzship n all about us,always in my mind...really2 miss u bro...akhir kata,SELAMAT HARI LAHIR buatmu dan salam semanis coklat dari diriku...

0 comments: