Tuesday 27 March 2012

MOVE FORWARD DEAR!

Assalamualaikum...
rasa cam lama je x post entry dalam ni..seminggu yang lalu,lepas hari 'bersejarah' tu...oke,forget about it..yez,wake up dear!sekarang,pening,bingung nak isi macam2 permohonan..terutamanya UPU,SPA,MAKTAB,IPTS2...matrik,x kot...asasi,insyaAllah,lau ada rezeki,akan sambung..lau x,aq akan ambik diploma..form 6,entah,x terbuka hati ni lagi nak masuk form6...hari tu dapat tawaran sambung diploma fisio kt unikl,rcmp..tarikh last kena bagi keputusan 8/4 nie..xtau cmne..pergi ke x..istikarah banyak2...insyaAllah,semoga dapat yang terbaik...then,tadi dapat tawaran lagi,masih diploma,tapi dalam medical lab kt mahsa...hurmm,mungkin jodohku dengan diploma kot..myb itu yang terbaik buatku..tapi,tu semua aku serahkan padaNya,memohon petunjuk..tapi,im still nak tunggu upu,harap2 dapat la couse yang aq apply tu..Amin..x kisah la dapat papew pn,yang penting mengenai perubatan,dah berazam ni,nak study betul..xnak main2 dah..nak dapat pointer 3.5 and above n kalau boleh 4 flat!syez,aq nak ambk degree in medic!x dapat straight a spm x bermakna aq x boleh nak jadi doktor!cita-cita kena teruskan...yes,yanie,believe yourself!buktikan kat ipt nanti,kamu boleh!sekarang,aq kena kuat semangat..lupakan zaman lampau,mulakan hidup baru..masih ada harapan untukku,cuma jangan sia-siakan peluang yang ada...aku akan pergi,mana aku rasa yang terbaik,x kira orang nak pandang rendah ke ape...yang penting diri aku,aku je yang tau..doktor o doktor,maafkan saya..lambat lagi untuk memegang title tersebut..tapi,insyaAllah,satu hari nanti,akan saya dapat jgk walaupun lambat..terima kasih semua,atas sokongan,dorongan,nasihat...doakan agar saya dapat kejar cita2 tersebut..salam sayang~
p/s:tiba2 rindukan kawan2..sayu,sebak bila teringatkan kembali kenangan kita.doaku selalu mengiringi perjalanan hidupmu..

0 comments: