Monday 27 February 2012

AKU SUKA DIA

Aku lihat dia di sana
aku ingin mendekatinya
aku ingin menghampirinya
lalu aku menyapa
    dia pun membuka bicara
    Dan aku mula mengenalinya
    Kita mula bermain mata
    Mula timbul rasa bahagia.
Bila dia mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
     Kekadang hatiku bertanya
    Adakah dia dah berpunya
    Kerana diriku berasa
    Aku jatuh hati padanya
Aku ingin memilikinya 
aku ingin menjaga dia
aku ingin mencinta dia
aku ingin hidup dengannya
    Bila dia mendekati diriku
    Hatiku rasa sesuatu
    Bila dia senyum pada diriku
    hatiku rasa tak menentu
Mungkinkah aku akan berjumpa dengannya
untuk meluahkan rasa 
mungkinkah aku kan berdiam diri sahaja
menunggu cinta darinya
    Ku terima saru nota darimu
    Yang tertulis 'Aku suka Kamu'
Bila dia mendekati aku
hatiku rasa sesuatu
bila dia senyum pada diriku
hatiku rasa tak menentu
    Akhirnya kini ku kan mampu ceria
    Diriku sangat gembira
    Akhirnya kini ku mulai bahagia
    menerima cinta darinya..Aku Suka Dia..
'sometime i think about u..sometime,i ask myself,how about u now..n everyday,i alwayz remember all our moments,from 2007-2011..but now,we can't meet each other..we can't quarrel like yesterday..we can't play n hang out again..i miss u,the old u..miss your joke,your smile,your support n all about u...now,we juz contact each other through fb n col n text only...but,im sure,really sure,i can see u on that day...our result will coming,is juz around the corner..i'ii wait u at school.. 
p/s:menunggu sinar buat hari esok..pray 4 me to pass my test on 5/3/12..:P

0 comments: