Friday 17 February 2012

CONTEST ME N MY SPECIAL ONE

Assalamualaikum n salam sayang...
first,thankz a lot to PC sebab sudi menjemput saya untuk join contest nie yew...n syabas juga wak PC n his partner, Mr.Paper sebab berjaya anjurkan contest nie...
Ok,back to the title,'Me n My Special One',kalau boleh,banyak benda nak share dengan semua orang...tapi,tu la.tamak! Zam Zam,ala Kazam..



ok,bukan barang yang mahal2 pun nie..just a simple thing,but it's can make me feel happy n enjoyable!first beli kereta nie masa form 2..ye la kn,masa budak2 lagi..hahaha..beli dengan duit sendiri tanpa pengetahuan parents..hohoho..balik je rumah,tunjuk kat parents,wohoho,sebakul kena marah..saya ingat lagi dia cakap "kaq tu prmpuan,bknnye bdq laki nak main benda nie"..erk,salah ke saya nak main?hahaha...tapi,ye la kn,marah pun malam tu je..esoknya,cool dah la..saya beli kereta ni pun sebab dah plan dengan abang Long saya..dia cakap,lau ada kereta nie,boleh ikut dia main kat litar..hohoho..dan cuti sekolah masa tu,saya bercuti kat rmh abang kt KL,n dye bwk saya gi men kat Litar..hahaha...memang pengalaman yang sangat2 berharga..Thankz bro!memang saya suka cuba something yang mencabar,lelaki ke perempuan,lain kira lorh..huhuhu..ok,nak cerita ckit tentang benda nie..nampak x,kat atas tu ada nombor 9 kan..actually,nak beli yang nombor 8,tapi sedih..dah ada orang beli...so,terima je la yang ni pn...then,kereta ni warna 'purple' dan tayarnye warna 'pink'...ngeee~memang,gabungan antara purple dan pink,masyuukk!wokay,dan kereta ni dah pernah dan hancur sekali...sebab?kena langgar tiang api..kemek ckit kat depan...so,suh abang repair balik,dah oke..ni tak pakai road tax pun lor,bebas cukai...wakakaka...memang sayang gile kereta nie,n sekarang dan nak masuk 5 tahun dah guna..tapi,sayang,sejak umur meningkat ni (eh,baru 17 lor,xmasuk 18 lagi ea),dah jarang main...dalam seminggu tu,ada la sekali je main...hahaha..papew pun,x kisah la orang nak cakap pe,yang penting,kita enjoy dengan hobi ni...hihihihi...ok,last skali,jom PC N Mr.Paper,kita drift lau ada masa...hakhakhak..
p/s:menunggu sinar buat hari esok...n pray for me to pass my test on 20/2/12..chaiyok3...

0 comments: