Friday 10 February 2012

LUAHAN SEORANG SAHABAT~

"Andai hati pernah disakiti,jangan ditabur parasaan benci..Andai perasaaanmu pernah diguris seribu rasa,janganlah aku dipinggir jauh..Andai matamu pernah menangisi sebuah kedukaan,janganlah dibuang rasa sayang yang pernah bertakhta di hatimu..Andai kehadiranku ini,pernah menyusahkan hidupmu,ku hanya mampu mengungkap kata MAAF..Andai kenangan itu sering buat kau bersedih,lupakanlah..Mungkin aku hanya satu beban ..Namun persahabatan tak pernah luntur di hati,akan sentiasa tersemat walaupun aku tiada lagi..Aku hanya seorang makhluk Tuhan yang lemah dan kerap kali melakukan kesilapan..mungkin satu hari nanti,aku tiada lagi...maafkanlah aku jika ada kesalahan yang lalu..."
Bangun je pagi tadi,tengok ada msg dari budaq nie,my bff..bila baca jer,eh,asal aq rasa len je msg nie..pelik..5 tahun aku kawan ngan dia,jarang sangat dia hantar msg cmnie..so,aq balas je la tnye,tapi dia still mtk maaf ngan aku..ish,pelik aku ngn mamat nie..aq pn balas balik "no hal r bro,bese r tu,smua org wak silap"..hohoho...dia suh aku simpan msg dia nie..ish,lagi la pelik bila dia suh aku faham betul2 msg nie lagi...aq ok jer..dia nak aku terus terang ngn dia..eh,syez x faham aku ngn budaq nie...bro,aq x pndai nk syez,aq x bley nk go on je bila kau tanye td..sebab tu la aku suh kau bce sndri dalam blog nie apa y aq rse slame hampir 6 tahun kita kenal..
erm,persahabatan kita lame kan,n tpu sanat lau aq ckp aq X PERNAH sakit hati ngn ko..tapi,sejujurnya,perasaan benci kat ko x pernah ad pun dlm hati aq..n air mata???hurmmm,sejujurnya aq memang pernah menangis sebab ko..banyak sebab..aku hilang arah bila ada satu masa tu,dalam masa yang hampir setahun,ko buat seolah2 aku X PERNAH wujud jd kwnmu..syez la..aq sedih sangat2..seolah2 aq dh rse cm kehilangan ko...kadang2,kat skul,aq sengaja x tegur ko,aq nak tengok,sejauh mane ko xnk tegur aq..walaupun aq rse sunyi..aq lagi sedih bila msg aku ko x balas..aq sedih bila ko jauh ngn aq..aq d=sedih ble aq jadi orang terakhir yang tau anything about u beb..ko layan aq mcm aq ni orang asing..ad plk member2 y ckp,ko jadi cmnie sebab ko dah ada budaq nie..syez,sedih gile aq dgr..:(..eh3,asal aq sedih ea,ko cme kawan aq..tapi aq tau,aq sedih sebab slame nie kita x pernah pun cmnie..kita x pernah pn berpisah kan..tapi,aq tau..ko bukan untuk aq sorang je,ko ada hak...aq trima..n aq bersyukur sangat2 slps tu,Tuhan kembalikan ko yang dulu..y mula2 aq kenal..aq rindu sangat saat2 tu..Kenangan?aq x pernah bersedih dengan kenangan,dengan kenangan,telah mematangkan aq..aq sedar..n aku x pernah anggap ko beban..tapi,ko aq anggap seorang kawan yang terlalu iatimewa sebab ko telah mengajar aq banyak hal..aq pun sme ngn ko,kenangan kita,persahabatan kita,kisah kita n cerita kita,sentiasa ada dalam hati aq..........n nama Muhammad Iqbal Hanif b Hashim akan sentiasa terpahat dalam diariku sebeb dia pernah mewarnai hidupku...thankz bro sebab sabar ngn perangai aq slame nie n aq mtk maaf jgk kalau ko ad terasa ke ape ngn aq slame nie...sayang kammoo my frenz..ko nak kwen t,jemput aq ea,orang first nk ta...hohohoho,aq nk tengok spe gadis bertuah tu..kikikiki..ok,salam sayang...miss u gile2...
p/s:menunggu sinar buat hari esok..

0 comments: