Thursday 16 February 2012

JUZ A STORY~

Assalamualaikum..
oke,hari ni saya free..tapi esok busy blek...hohoho...lama x update blog nie,erk,lme ke?i think soo..yup,ada kat merit,dari kul 8.30 a.m-4.00 p.m..hihihihi,guyz,doakan saya lulus test jpj 20/2 nie yew..moto je,tapi tetap nrvous..kadang2,something yang kita tak jangka pun boleh berlaku,right?ok,18/2 nie,saya wak QTI kereta...myb lam 2 minggu lagi dah boleh test...syez,saya takut!papew pn,chaioyok2 gurl!yup,cnfident tu penting..kan3..insyaAllah,semuanya berjalan dgn lancar...Amin~
tadi,dengan mood 'Rajin',saya buat picture nie..x susah pun..just klik,klik n klik jer..crop,crop n crop je..n Done!
wokay,ni la hasilnya...hahaha..buat2,ciap je,terus post kat group ni...aiiyyyaa,bosan beb..hanya ini yang termampu....hihihihi...cuma,colourful je ckit...ye la kn,hidup mesti ceria..hohoho...
ok,last story..hari isnin hari tu,ada masa free petang tu,turun la kat padang sekolah..tengok adik2 training netball...hohoho,best..dpt jumpa cgu shidi..hahaha,x habis2 lagi dengan sikapnya yang slumber tu...cgu2,macam budak2 lor...then,tgk bdq2 ni men,rasa macam nak masuk jgk....nak lawan blek thun nie!tp,saya bukan budaq sekolah...sedih..:(..tp,wak adik2 ku,fight fight fight sayang...wake up!kita kalahkan sekolah2 lain,smk cerul,smk air puteh,smk neram,smk mak lagam n yang lain...fight sehabis boleh..ok,kaq hanya boleh bagi tunjuk ajar n sokongan je wak kowg semua..insyaAllah,lau kaq free masa hari lawan tu,kaq pergi jgk tengok kowg main yew...
p/s:menunggu sinar buat hari esok..

0 comments: