Sunday 5 February 2012

ONE OF THE LUCKY PERSON (di Tagged)...haha

Assalamualaikum n salam sygs...
ok,faham kn title kat atas tu?ok,good!tadi lepas jer kemas2 rumah (perhh,rajin gle hari nie),online la sekejap...sejujurnya,memang dah bosan tiap2 hari macam nie jer,n sometime terfikir jgk,"lambatnya nak sambung belajar balik"...ohohoho...tp xpe,result pun x lame jer lagi...juz doakan dapat yang 'flying colors' gtu..insyaAllah...ok,back to the title dear..haha,syez,memang ambik mase lme gile nak fikir..hihihihi..tp,enjoy je jawab soalan nie,sebab sangat2 la senang...

wokay,first skali,i'll describe all about me (dengan perasaan bangganya) ohohoho...

  1. memilih choki2 sebagai nick name sebab memang tiap2 hari coklat ni memang kena ada lam poket...ahakz...sedap...n sekarang sedang berusaha nak tambahkan lagi ketinggian..ohohohoho...
  2. yez,saya mengaku yang sememangnya saya seorang budaq sekolah yang trsangat2 lah nakal n sangat poyo...ahaha..tp,tu dulu,tapi still dalam kenangan..(sedih)..
  3. bercita2 nak jadi seorang pakar bedah yang berjaya 1 hari nanti n amat meminati subjek bio (study of life)...
  4. sedang menunggu sinar buat hari esok,(tunggu result kuar bulan 3 nanti n tggu hari test jpj moto n kereta)..hahaha..doakan yang terbaik yew...
  5. memiliki sebuah keluarga yang bahagia n besar atas pimpinan ibu n bapa yang dicintai...
  6. mungkin,spe2 yang tak kenal saya akan cakap "perghh,annoying gile minah nie"..ahahaha..tp,bile kowang dah kenal spe sy,insyaAllah,akan timbul chemistry antara kita..ce wah,ayat sastera...hihihi
  7. suka sangat2 main netball dan futsal bila ada masa lapang dan saya jgk seorang yang gile bola n sanggup bangun pagi sebab nak tengok game...especially my team "CHELSEA"...haha
  8. bertuah kerana mempunyai rakan2 yang memahami n sekepala n antaranya gurlz five,iqbal,awie n apih...sayang kowang semua...
  9. amat meminati seorang "mamat" nie,budaq sebaya tapi sekolah lain...kalau kira2,dah nak masuk 5 tahun jd secret admire nie..hakhahak..=p
  10. saya memang kadang2 agak nakal,tapi saya kadang2 boleh jadi pendengar yang setia sebab jawatan sebagai pembimbing rakan sebaya kat sekolah telah mematangkan saya...so,kalau nak share something,ok jer...
  11. n lastly about me,saya nak awak2 semua tahu,yang saya betul2 rindu kat kawan2 saya n budaq2 hostel yang gile2 n nasihat buat junior2 saya yang baca blog nie,jangan sia-siakan zaman sekolah anda..salam sayangs~
hahaha...fuhh,lme gile tau nak describe..hakz3...ok,sekarang,masa nak jawab soalan2 yang cik kuusyafiqah tagged kat saya plk...haha...
Bila bosan dengan facebook,korang akan buat apa.?
erk,sye akan terus jer offline,n then buke mr google n cari maklumat yang menarik n something yang baru..kadang2 terus buka game angry bird...wooow,memang puas hati dapat tembak..hak3..
nickname korang apa.?
hihihi...."misz choki" sebab memang saya suka makan choki2..ahakz..spesial gtu...
best tak berblogging..?
huhuhu,of coz dear!sebab dengan cara nie,saya dapat la baca news yang terbaru dari mana2 blogger n kadang2 lagi menarik kalau dapat tau yang rakan blogger kita nie,sebaya ngn saya..hahaha.so boleh tukar2 pendapat n cerita...
kebanyakkan post,anda post pasal apa.?
erm,myb tentang kehidupanku,suka duka n tentang kawan2...sebab mane tau nanti 10 tahun akan datang,nak imbas balik kenangan2 ni semua...
dalam family,anda paling rapat dengan siapa..?
dengan ibu saya n then dengan abang saya yang ke 2...dia ni suka layan saya macam budaq2..haha n i like it..wakakaka
Ada buah hati ke tak..?
huhuhu,sejujurnya tak ada...parents saya lh buah hati saya..tapi,kalau yang lain...erm,i would prefer being single..n being single is more enjoy..'being single doesn't mean u are not good enough for anyone but it means no one is good enough for u'..
anda ada berapa orang adik beradik dan anda anak ke berapa...?
ok,semuanya 6,3 lelaki n 3 perempuan...n saya anak yang ke 4...
kenangan manis atau pahit yang boleh dikongso..?
ok,banyak sangat..kenangan manis=bila sama2 dengan keluarga tercinta n masa sambut birthday saya kat hostel tahun 2011,diberi kejutan dengan sebuah party yang sangat2 menarik walaupun terkena..hak3...kenangan pahit=ponteng asrama masa hari first puasa dengan panjat pagar sebab nak kuar g bazar...tapi,masa balik,nasib malang,sedap2 panjat pagar,n pagar tu runtuh..fuhh,sakit giler kaki sampai darah skali n esoknye satu sekolah kecoh hal tu...hak3 n sampai sekarang hanya kawan2 rapat je y tau..hohoho..
suka tengok cerita genre ape.?
ermm,of coz la romantik n komedi..hak3...
Adakah anda gembira sekarang..?
ye,saya gembira sekarang sebab hari nie merupakan hari kelahiran Nabi Muhammad saw n sama2 kita berselawat...:)
Anda senang hati tak dengan blog kuu..? 
hehehe,yup...sudah tentu sayang..lagipun,sejuk mata tengok gambar2 yang comey gtu kat tepi2...hihihihi
waaaaaaa,akhirnya berjaya lepasi halangan kedua...hakz3...siyez,lama gile dah ni nak siapkan entry nie..hakhahak...ok,step yang seterusnya...saya nak tag insan2 yang bertuah..hakhakhak...
                       1 Mr.Shamin
                       2 Mr.Pangeran
                       3 Mr.Faiq Aiman
                       4 miss.samsiah
                       5 Miss.Feenas
                       6 Miss.Amalina
                       7 Miss.Amirah
                       8 Mr.Arvin
                       9 Miss.Hadamira
                      10 Miss.Syuhada
                      11 Miss.Izz
wahaaa...letih gile...macam nak buat assignment la plk lme2..hohohoho..rlex2,cool down..dah nak ciap dh nie...n last step!!!ok,soalan saya untuk awak semua...hahaha..awak rajin cm saya???its up to u ok...tp siyez,nak buat nie,perlukan kesabaran...hohohoho...

  1. Ringkaskan sedikit sebanyak tentang keluarga anda...
  2. pandangan anda tentang sahabat jadi kekasih >
  3. ok,jika diberi pilihan antara motosikal dan kereta,mana yang anda nak pilih?n kenapa?
  4. siapa anda 10 tahun akan datang?
  5. semua orang pasti pernah lalui zaman persekolahan,dan bagi anda,apakah pengalaman yang anda masih ingat sampai sekarang?
  6. tempat pelancongan yang paling anda hendak melancong dan kenapa?
  7. ciri2 sahabat yang memang ada chemistry dengan anda?
  8. anda pernah memasak?kongsikan pengalaman anda bergelar 'cheff...hakhahakhak
  9. jika anda seorang jutawan,perkara pertama yang anda akan lakukan?
  10. jika anda diberi pilihan untuk berjumpa dengan idola anda,siapakah dia?
  11. lastly,pandangan anda tentang dunia remaja sekarang?
finally,i get it...fuhhhh..zzzzzzz.:P

0 comments: