Friday 8 June 2012

HOME SICK..

Assalamualaikum...
sekali lagi,sedih,sayu..arghhh,be strong!!!realiti.lagi sebulan aku sambung belajar..macam2 aku terfikir.keliru sangat2..certain person suh aku ambik farmasi..aq pun pernah terfikir jgk..tapi,sejujurnya,aq takut dengan kimia.aq nak ambik yang aku raasa boleh follow n skor tinggi..so,insyaAllah,aku akan pilih fisioterapi..aku harap pilihan aq ni tepat.bukan aq xnak dengar orang cakap,tapi ini diri aku..aq yakin aq boleh go on dengan bio..aq yakin aq boleh skot tinggi2 lau ad usaha..aq tau aq kuat.aq tau aq tabah.InsyaAllah,aq akan buat yang terbaik untuk semua orang..so,doakan kejayaan sy yew!ahaxhax..
sekarang kenapa aq dah jarang update blog?ye,emosi aq x stabil,tekanan darah aq x stabil..so,aq perlukan masa,perlukan ruang.buat masa sekarang,betul,aq rindukan parents aq kat ceneh..aq rindukan kawan2..:(..xpe ye syg,lagi sebulan,sy balek rumah tengok awk2 semua..rindu,rindu sgt2...syez,saya syg kowg semua,x bermakna sy x sempat nk jmpe kowg sebelum masing2 g belajar,tapi sye rindu kowg semua..
Mr Right..so far away from me..but,im alwayz remember you..i know,its very impossible for us..but,i can let u go,with the right person..insyaAllah..even i know,its so hurt,but it's oke..kita kejar cita-cita dulu,kemudian cinta akan hadir tanpa diduga..wahh,ayat..gile..macam dh besar je aq nie..haha..ok2,budak2 x boleh cakap banyak..
alrite,sekarang ni satu jer aq target..'the grade is A,the number is 4'...insyaAllah,doakn sy berjaya ye n hrp2 dpt buay degree n phd kt overseas..Amin..maybe,its me..one day...:)

0 comments: