Thursday 28 June 2012

IF GOD BRINGS YOU TO IT...

Assalamualaikum..
aku yakin dengan pilihanku.aku yakin dengan keupayaanku.berkat kesungguhanku,berkat usahaku,aku sampai di sini.walaupun pernah aku terjatuh,walaupun pernah aku tewas dalam persaingan dan meskipun sering kali aku tersungkur.namun,hanya sejarah silam.dengan keredhaanNya,aku sampai di sini.mugkin agak lambat aku mengecapi saat2 ini,namun aku bersyukur.
dalam masa dua minggu lagi,bermulalah kehidupanku sebagai seorang mahasiswa.aku ingin melangkah dengan segunung harapan.kawan,aku tak mengharapkan apa2,cukup sekadar dua perkataan,"good luck"..Doakan aku berjaya mengharungi kehidupan yang lebih mencabar.merantau seorang diri,tanpa pengawasan ibu bapa.semoga aku tidak terleka.
Dont leave something good to find something better.once you realize you had the best,the best have found better...
aku sedar,sebelum ni,aku selalu mengejar sesuatu yang lebih baik sedangkan peluang yang aku dapat orang lain mungkin tak dapat.aku selalu mencari yang terbaik sedangkan yang baik itu ada di depan mata.aku terlalu menoleh ke hadapan tanpa menghiraukan yang ada di sekeliling.
aku mulakan azam baru.akan aku kejar cita-citaku.harapan ibu bapa,guru-guru..semoga hari esok lebih baik dari semalam.doakan semoga aku berjaya mengharungi perjalanan hidup ini..salam sayang..:)

0 comments: