Friday 15 June 2012

KATA-KATAKU..:P

Assalamualaikum...
Topic hari ni,sahabat selamanya.sayu jer bila sebut sal kawan kn..ok,bukan ape,masing2 dah ada haluan sendiri.sekarang tak sama cam dulu.sekarang dah masing2 mula azam baru lupakan zaman spm,nak bangkit dari kesilapan yang lepas..tak nak pisang berbuah dua kali..aku pun sama cam kowg..yang lepas kita jadikan pengajaran..syez la,lau kowg masih sekolah,hargailah hari2 yang ada..betul ni,belajar kat U tak sama ngn belajar kat U..kat sekolah boleh jgk nak gile2 ckit,tapi kat U..sorry to say..sebenarnya bukan tak boleh,tapi bila dah setkan dalam minda kita,ha,sem ni aku nak dapat dean's list..so,of cos la kita kena struggle kan?haha,mana ada study main2,tiba2 dapat dekan..entah,tapi aku rasa xde la...so,aku pun tekad nak dapat dean's list berturut2..6 sem tu..InsyaAllah,doakan aq yew...ye lah,loan mara yang aku dapat 60K..banyak gila tu..so,lau aku study betul2,berbaloi lah mahal2 pun,janji xyah bayar balik loan tu..ngeh3..lorh,semalam dapat tawaran sains perubatan..Ya Allah,keliru sangat2..tapi sayangnya,mara xde..so kena berhutang dengan ptptn..ish,x sanggup aq..masak wei..yuran 45 ribu..x masuk ngn duit makan bulan2 sendiri tanggung..lagi satu,kat penang tu..aiiyyaa,jauh nye dari ganu..hahaha..aku bljr kat perak ni pun,haha..entah cmne..kena biasakan diri tempat orang..laa,ni baru perak,x overseas lagi..huahahaha.
aq pernah bercita2 nak jadi pemain futsal negara..bila aq fikir balik,perghh,berangan kuat gle minah ni..hahaha..tapi tu la kan,sebab minat gila2 sangat..haha..so,sekarang ni xdapat main untuk negara pun,aq nak kerja kat institut sukan negara..insyaAllah,lau ada peluang dan rezeki...jadi dokto kat sana lah..jadi pakar fisioterapi ke.fisioterapi penting tau bahagian sukan sebab ramai atlet2 yang injured..hihihi...ok,syez,tu impian aq..
lagi 2 minggu aq balik kemaman..syez rindu gle nak tengok muka2 family aq..nak rempit petang2 ngn member2,lepak2 kat kedai..fuhhh,terbaiikk!ok lh,doakan semuanya berjalan lancar yew!hehehe..peace!
p/s:ada member tanya,"yanie2,bila la nak berubah jadi feminin ckit"?..wakakaka,sakit perut gelak..6t,tunggu masa yang sesuai..sekarang kita ala2 sempoi sje..alrite!

0 comments: