Monday 30 July 2012

AMIN ooo AMIN

Assalamualaikum...
ni dah masuk minggu ke 3 aq di rcmp..hepy?mungkin..tapi aku rindukan suasana Ramadhan bersama fmly trsyg..
dan aq ada kenal sorg ni,mcm dah rapat dgn dia...Amin..dlm kls,dia duk depan aku..tp,dy byk ckp la n mulut dye jahat gile lau dgn aku..suke kutuk aku..tapi,aq x kisah.n setiap kali aq dgn dia,aq akn rindukan kwn lelaki aq,espesially apih,iqbal,awie,farid n zeri.sebab perangai amin sme mcm dyeorg..suke kacaw hdp aku.xleh tgk aq senang......Amin ooo Amin..nice to meet u bro!
then,lect aku..lect aq ada yg dri india,subjek anatomy n fisiology..syez aq tkut,kdng2 aq x fhm lect explain sal ape..totally in english lor..hahaha..n td bru hbs kls mandarin..syok weh,tp syg mse ptg tu aq ngntuk gile..mata kuyu..aq dgr lect kt dpn tu ckp,owg yg mke mngntuk akn nmpk hodoh..hahaha..jht kn lect ni..tp aq wtlex je..cover la ckit..
ok la..sory dear,aku x blh nk update byk2 skrg ni..assigmnt aq tgh menunggu,kwn2 aq duk pggil dh tu ajk wk stdy grup..hahaha..k,u all take care k..semoga ramadhan kali ini membawa byk keberkatan..InsyaAllah..

0 comments: