Thursday 14 June 2012

CONTEST:KAMI BFF(!)

Assalamualaikum...

haa,hari ni ada satu contest yang sangat2 awesome..so,jom ramai2 spe nak join skali,terjah blog Emas Puteh..BFF,sangat mendalam kan maksudnya dan pasti lebih indah hubungan ini jika dengan adanya sahabat selamanya,"sahabat sampai syurga"..
Gambar ni masa Hari Raya Aidilfitri 2011.Ira,Nisah,Yanie,Mirah n Susi..kisah kami memang manis.memang,kteorg nakal sangat2 kat sekolah,tapi kami tetap ada cita-cita..Ira nak jadi ahli farmasi,mirah,Nisah n yanie nak jd Doktor,dan Susi nak jadi Engineer..harap2,masing2 dapat jadi DR dan IR..insyaAllah..

Kami pernah bergaduh sesama sendiri.kami jgk pernah saling tak endah.tapi,keakraban kami tiada siapa yang dapat pisahkan.kami sama2 kejar impian,sama2 belajar untuk menghadapi SPM 2011.ke mana sje,mesti berlima.kadang2,rasa tak lengkap jika tiada salah seorang..
Dan ini
Budak2 laki yang rapat sangat denganku.Azri,Hisyam,Yanie(Me),Afiq n Susi..untung ada best friends lain jantina tau,sebab kadang2,dyeorg labih faham diri kita berbanding perempuan.lagipun,senang nak mtk tolong papew..ngeh2..
 Tamatnya zaman persekolahan yang sangat2 indah.kami membawa haluan sendiri.Mirah n Afiq di Matrikulasi Pahang,Nisah di Matrikulasi Selangor,Ira,Azri,Hisyam dan Susi di Tingkatan 6 Sains n Yanie(Me) di Royal College of Medicine Perak.Hampir 3 bulan kami tak jumpa,hanya telefon dan skype sebagai penghubung.
Harapanku,semoga ukhwah yang terjalin,berkekalan selamanya,berteraskan keikhlasan..Selamat maju jaya sahabat.merekalah kekuatan,tika ku lemah.
alrite,sekarang saya nak tag,

4 comments:

Ikhwan Suhaimi said...

Mudah mencari kawan, tapi tidak sahabat (-_-)

* hope ukhuwah yg dibina akan berkekalan selamnya.

Unknown said...

assalammualaikum.. golek2 ke cni sr contest KAMI BFF ! terima kasih sb join meriahkn contest kami bdua ni ! hehe.. gudluck yer.. kami follow awk balek.. ^^

miss yanie said...

Empunya:yup,btul3...ye,hrp2 ukhwah ini berkekalan..insyaAllah...:)
Qaleshya:hihihihi,alrite sis..btw,thankz jgk yew sudi fllow blek...peace..

Anonymous said...

salam , singgah dari segmen yang sama., done follow u, jom dtg blog sy

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/contest-kami-bff.html